På G

Efter att ha målat fönster och dörrlister i hallen, roddat inför lördagens utställning och jobbat med bokföringen för S så är det FINALLY dags att gå ut i stallet och pyssla. Catta kommer ut för att ta en skön tur i skogen med mig och grabbarna. Hon var här i söndags och hjälpte mig oxå, otroligt roligt och självklart skönt. Har ju äntligen börjat sätta igång busarna, men de gamla herrarna får starta med en skrittvecka. Då e det pretty gott att få hjälp så man slipper skritta ut med två efter varandra =) Har ju som sagt fortfarande lite annat som måste göras oxå.
På söndag blir första traven! iiiiih vad kul ;)

Fille har iof fått varit in i ridhuset en sväng redan, men då ff bara i skritt. Jobbade med rakriktning och hålla bogarna på plats - trams tyckte Fille. Men envisast vinner, dvs jag.... även om Fille inte är långt efter.

Nu är semestern över, då e det hög tid för ett varmt bad och massor av lödder, till och med i ansiktet - ush!
Före:
 


Efter:

Nu hör han bra igen efter att hans mamma snaggat bort kanintoffsarna, förvisso är han söt med dem. Långa manen klippt, ja jag har faktiskt klippt den ännu mer efter kortet togs haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0