STOP

Vart tog veckan vägen!? Jag har missat en dag tror jag, trodde det var onsdag men upptäckte precis att det är ju torsdag för sjutton! Fröken har nog haft lite väl mycket i skallen den senaste tiden... =/
Nåväl... har suttit med föreningslivet på hästsidan en stund nu. Fixat annonser till oss och de två olika ställena vi ska vara på med Ia träningen den 24/8 och 3/9. Skönt att ha det gjort, men har fortfarande en annons om träningen för våra egna tränare V36 och ett medlemsbrev som måste ut på hemsidan. Men det får göras efter att jag har varit ute med mina busar och ridit, undrar vad dom bjuder på för överraskningar idag! =)


Kommentarer
Postat av: fridan

ja verkligen! tycker det underlättar massor med fasta starttider! :) lättare att planera då...



vilka fina hästar! är det dina? :)

2010-08-21 @ 16:09:28
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0