För er som undrar ;)

Jodå jag överlevde förra fredagens körning men det var verkligen inget roligt körväder. Det var fint efter att vi kört genom sthlm och förbi Uppsala men när vi närmades oss Älvkarleby så var det bara vitt utanför vindrutan. Och plogbilen var tydligen ute  på andra uppdrag för det låg nästan en decimeter snö på vägbanan. Tuuur att beemer går så himla säkert och fint. Den är verkligen underbar att köra, stabil som f-n. =)
Det har verkligen  varit sjukt mycket ett tag nu. Vad som är bra med det är väl att jag däckar före midnatt numer. Massa många timmar plugg, trim för Maggan, skuggträning, C-tränar examen, byggfysik tenta, skötsel av gård, och igår hade jag avsatt tid för att få baka bullar, ÄNTLIGEN, då det var min tur att stå som värd till styrelsemötet. Bjöd på både bullar och key lime pies *mummmmms* tjejerna åt så det stod härliga till.

Tack till Per som alltid finns där och hjälper mig när allt ska göras på en och samma gång. Han var duktig och hämtade hö själv och beställde hem en pall spån från xl-bygg.

Nu ridning innan jag berättar mer om diverse.
Hugs!


Kommentarer
Postat av: Brusella

Tävling - Vinn en Ralph Lauren pikétröja ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/jultavling.html#comment

2010-12-09 @ 15:02:46
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0