Signed by....

Igår anlände Pers mamma och syster här på gården. Det var något som vi verkligen sett fram emot och det blev helt enkelt två underbara dagar i gott sällskap. Och eftersom Anna är tvättäkta hästtjej, jobbar som proffi groom åt ryttare vi som vi andra studerar under tv-sändningarna, så gillar vi ungefär samma grejer. FIKA (mååååånga koppar kaffe och en bunt muffins där emellan) HÄSTAR (ööööh samtalsämnet var sällan något annat = två nördar) därtill gillar vi att prata....... känns jättekonstigt att efter två intensiva hästdagar sitta som ensam hästnörd i huset. 

Men jag fick en heeeelt suverän julklapp av Anna igår. En som verkligen har en story bakom sig. Stallet har fått en ny mascot och jag kan bara hoppas att den ger tur med sig. Btw, hade inte en aning om att jag var så autograftrissad som jag faktiskt var när jag fattade.... En T-shirt från VM signerad av Edward Gal, dessutom har Meredith Michaels Beerbaums Checkmate snorat på den och Philipp Weishaupt står för bonusautografen högst upp. Just Love it!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0