Träna

Suttit och jobbat på ett stort reportage till ett kommande nummer av Bilsport hela dagen. Tror jag knöt ihop säcken bra i slutändan! Nu är jag istället helt mossig i huvude,t ungefär som man är efter en tenta. Så nu ska jag försöka ladda upp batteriet lite och sedan blir det Body Pump på gymmet, sallad och Vinterspelen kl 20.00 på femman. Blev ju inget BodyAttack för min del igår tyvärr, får ta det på söndag istället =)

BodyAttack ska vara ett ganska nytt typ av pass på våra svenska gym och det är inte alla som kan erbjuda det. När det gjordes ett testpass innan årsskiftet på gymmet jag går på så blev responsen mycket god och därav har man satsat på det. FRUKTANSVÄRT jobbigt, men skitkul!

BODYATTACK är sportinspirerad konditionsträning som ger styrka och uthållighet.
Det är ett högintensivt pass med intervallträning med hög puls och snabba, explosiva rörelser. Svettigt och exalterande!

Vad gör BODYATTACK för dig?
- Gör din kropp starkare
- Gör din bål starkare genom mag- och ryggträning - bra för oss ryttare!
- Ökar din allmänna kondition och uthållighet
- Förbrukar mängder av kalorier
- Förbättrar skelettets hållfasthet och täthet
- Ökar din hjärt- och lungkapacitet.
- Det är roligt, konditionshöjande och ökar din styrka och uthållighet.


Kommentarer
Postat av: chioli

HaHA de där bodyattack ser ju ut ungefär som våran bonna-tant-gympa, inte undra på att jag har träningsvärk. Ikväll kl 19 kör vi igen!!

2010-02-11 @ 08:25:39
Postat av: Ankie

body pump e d m vikter? tkr d e så jobbigt att alla gymkedjor ska ha olika namn på samma sorts träning, jag blir heeeeelt förvirrad, blond? ja.



haha

kramar

2010-02-11 @ 14:30:22
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Frida

Attack ser roligt ut :) Har du testat Body Combat? Jag tycker det är de ultimata konditionspasset och roligt som tusan är det också! :)



Ankie: Pump är samma sak som skivstång fast ett helt annat upplägg. Det är Les Mills som säljer dessa program till gymmen och det är utformade för att få bästa resultat :)

2010-02-14 @ 16:11:12
URL: http://fridabergh.blogg.se/
Postat av: Ankie

Nu har jag varit inne här flera dagar i rad och ingen uppdatering.... boooooooring! UPPDATERA!!!

2010-02-14 @ 18:53:23
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0