Rabbel babbel

Man kan ju undra om jag inte är riktigt klok som bara överger alla mina läsare.... varav två nyblivna prenumeranter. Guuuud vad roligt, det är hela 16 stycken nu!

Faktum är att det har varit lite väl mycket och när jag försökte uppdatera när jag låg ensam i lugn och ro på Thottska villan - strömsholm igår så kom jag inte in på bloggen, så jag har faktiskt försökt en dag tidigare!

Torsdagens Body Pump var precis lika tuff som jag anade och jag hade problem att gå från dess att passet var avslutat till måndag.
Fredag gick åt till att göra ett reportage om Collins superfina Volvo S70 som egentligen är en Volvo 850, eller var när han köpte den. Helt sjukt vad han varit noggrann. Han har fått kapa både Tak och stora delar av bakändan för att få dit S70;ins bakruta, baklucka och lyktor. Några skarvar ser man knappast - lovely!
Efter det så var det bara att sätta sig med årsredovisningen till GR och eftersom jag hade allt hemma på mammas dator beslutade jag mig för att installera Visma SPCS och bokföra allt från början här så jag har allt på plats. Som alltid när man tycker sig vara klar så tycker programmet något annat. Satt till 02 innan jag däckade och fick fortsätta under lördag fm. Sen var det hästar och egentligen årsmöte resp förberedelser inför KRKs tävlingar. Men skippade båda sistnämda eftersom jag ville vara fin när vi gick på melodifestival! ;)
Söndag var det upp tidigt igen och dra till tävlingsplatsen för att sitta i sekretariatet hela dagen. Sen hem och fixa LOK-stöds underlaget och verksamhetsberättelsen för KRK med Madde. och sen ÄNTLIGEN fick jag sätta mig och läsa i ridhandboken inför kommande delprov.

Så måndagmorgon bar det av till strömsholm för ännu ett kurstillfälle i tränarutbildningen. =) Den här gången var minst sagt intressant och givande. ÄNTLIGEN bara dressysnack och inga hoppisar så långt ögat kunde se ;) Såg många fina ekipage - allt från Lätt A till Svår. Ryktet sa att ett av dem ska vara med på Scandinavium, men vi får väl se =)
Delprovet kändes riktigt bra igår!
Nu finally hemma igen och helt slut.... tror tyvärr att jag håller på att bli sjuk... eller så är det bara att jag är smått utpumpad haha

Ska spela Wii Lego en stund nu och bara göra ingenting haha, och sen blir det nog ponnyakuten innan jag däckar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0