Brrrrrrrrrrr........

Gah, jag vet inte om jag fortfarande fryser för att jag blev nerkyld eller om jag fryser för att snön vräker ner utanför fönstret. Det var inte alls roligt att ta sig till och från ridhuset idag ska jag villigt erkänna. Men träningarna gick bra iaf. Tur det annars hade man verkligen ifrågasatt vad sjutton man håller på med :)

Ska ta och duscha och värma upp mig ordentlig snart, sen är det dags att rädda hästarna från ovädret och sen är frågan om man ska ta och dra till gymmet faktiskt. Testa lite Step, jag brukar var totalt värdelös när det kommer till att kordinera händer och fötter om det inte handlar om körning eller ridning vill säga. Måste hinna plugga lite för tränarutbildningen oxå. I helgen ska jag skuggträna med Maggan som är B-tränare och det är något jag verkligen ser fram emot. Ska bli sjukt kul och förhoppningsvis lärorikt.

Jag vill INTE gå ut nåt mer idag!!!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Man blir bättre å bättre på å koordinera sig bara man övar ofta... Men jag måste koncentrera sig heeeeela passet annars börjar jag vifta med fel hand eller ngt annat "pinsamt"... D e så konstigt för rida klarar man av utan att tänka, men man har ju övat typ 5 dar i veckan sen man var en hand hög... återkommer när jag tränat på gymmet så länge haha.



kramkram

2010-01-28 @ 07:34:49
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Ankie

Man blir bättre å bättre på å koordinera sig bara man övar ofta... Men jag måste koncentrera sig heeeeela passet annars börjar jag vifta med fel hand eller ngt annat "pinsamt"... D e så konstigt för rida klarar man av utan att tänka, men man har ju övat typ 5 dar i veckan sen man var en hand hög... återkommer när jag tränat på gymmet så länge haha.



kramkram

2010-01-28 @ 07:36:04
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0