Det bara fortsätter...

Är det inte slut på ingridienserna till snöbakningen snart?! Det bara fortsätter att vräka ner. =/ Bonden Mats har varit ute både en och två svängar under dagen och skottat i bygden och jag har skottat berg med snö från gården. Per såg såklart genast sin chans att ta upp det där med fyrhjuling igen. För han kom minsann hem med värsta myzkitet bestående av Mario Galaxy och några dataspel,  Entreprenörs Börsen (nej, vi har ingen grävfirman och därav mina rätt stora ögon) sen oxå nån "OffRoad" Börs där han såklart hittade en fyrhjuling med "gårdskit" - meeeeen så lägligt!

I avsaknad av Equipage hade han varit snäll och köpt Häst Magazinet åt mig (vilken jag för den delen upptäckte att jag var med på bild i) osså en nyutgiven Hund tidning som inte var allt för mycket att hänga i granen. Gött att få vicka omkull sig i sängen efter att ha varit nyårsvärd i dagarna tre och masat snö i omgångar. Dessutom är vi bjudna ner till mamma och pappa på middag nu kl 19. Tror jag ska ta med mig lite av efterrätten som blev kvar från nyår. Sååååå god! Tur att jag råkade göra på tok för mycket hihi  Jag = gottegris!


En bild på Spaniz i  den ständigt singlande snön.


Kommentarer
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Sv; Jag håller verkligen med dig =). Och många tack! :)

2010-01-02 @ 23:54:30
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0