Årshoroskop

Jag vet zipp nada om allt som har med horoskop att göra så därför blir jag alltid paff om något verkar stämma med min verklighet när jag läser dem. Nån form av numrerisk, logisk avläsning måste det ju bero på.... eller är det så att man själv letar liknelser i sitt egna liv att sätta in i ett antal påstående som på måfå är utvalda.
Den här gången gällde det årshoroskopet i tidningen Equipage som verkligen stämde in på mitt liv - nästan "huvet på spiken". Nedan kommer ett par glimtar av det som stod och det som passar in är i fet, kursiv stil. 

"Årets hästigaste datum: 9/3, 31/5 och 2/12" - VA! 31/5 är ju min födelsedag.... vad ska hända då? ååååå undrar vad jag får i födelsedagspresent???? Resa till tyskland för att kolla på hästar och shoppa?
 
"Längtan efter något nytt börjar komma krypande. Det behöver inte vara en ny häst, utan kan handla om att byta stallt, ändra inriktning eller kanske tom satsa på hästar på heltid." - Mycket har hänt redan bara de senaste månaderna och jag älskar det. Men finns fortfarande ett par saker jag är sugen på i livet ;)

"Berätta vad du känner!" - Jag har blivit bättre iaf.....

"Du har tusen projekt på gång men blir irriterad på människor som inte håller samma tempo som du. Och din rastlöshet kan göra att du inte fullföljer alla projekt. Ta ett djupt andetag så att du inte missar fantastiska möjligheter på grund av ditt tålamod." - Thats me and always will be tror jag =) Gillar tempo och att ha saker att göra =)

"Ekonomin går upp och ner under året. Vissa månader känner du dig som världens rikaste och andra som världens fattigaste" - Naild it, men hur många av oss känner inte så nångång ibland. Äter hästar verkligen bara hö, gräs, havre, kraft osv... eller är det så att de faktiskt gillar pengar lika mycket som treklövers?! *mums*



Och nedan ett klipp hämtat direkt från hagen när det är dags för Fille att få lunch. Bara det att han står vid ingången prick 12.00 och räknar varje minut hans mamma är sen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Tack. Hon är storhäst om än en väldigt liten sådan bara 1,54. Känns dock mycket större ;).



Fin blogg du har, himla läcker design!

2010-01-16 @ 02:08:14
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Ankie

Hello! Men då måste du ju skriva ut er planering för året på bloggen! Klasser mål osv...



Sen vill jag ju höra hur det gått för er i helgen, själv har jag avlagt rapport om fredagens sejour ska iväg snart för att göra iordning för dagens mangling! Skulle bara byta byta byta idag, får se om det blir så!



Lycka till å massa goa kramar t mina favvosar!

2010-01-16 @ 08:44:02
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Catta

Horoskop kan vara kul om de stämmer in...vilket de typ aldrig gör för mig, haha!

Ha en jättebra lördagskväll babe :)

2010-01-16 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0