Dressyr Tv mest hela dagen

Hade sån tur att dagens "to do" lista blev ändrad av olika själ. Det gav mig desto mer tid med Fille och dessutom framför tv:n för att kolla in världscupsändningarna från Holland på FEI TV.
Fille och jag hade en riktig mysstund i stallet. Det ska gosas, ryktas, pussas, gnussas och torkas ögon, räknas tagel i svansen, klias och pussas ännu mer. Det kan han behöva efter att Spaniz tagit en smakbit av hans hals. Inte vet jag om han tyckte Fille såg ut som en otroligt stor och smaskig sockerbit ... tyvärr tror jag dock att han såg det som en extremt söt kille som kändes som tuff konkurrens borta vid grannens ston. Stackars Fille blev faktiskt ledsen när hans allra bästa vän sedan 10 år gav sig på honom. Men det läker bra iaf så det är redan en riktigt fin skorpa på såret. Ger er en bild från när det var värskt... ser ju alltid så mycket läskigare ut då. Dessutom kommer säkert ni oxå tyckte synd om Fille då ;)



Jag vet att jag är lite knäpp ;) Medan jag ryktade och donde kunde Fille studera dressyrhästarna i Leipzig
Han slapp däremot läxförhör. Vi drog ut på en härlig glp-runda och tränade upp kondisen.


När stallskötseln var klar kilade jag in för att äta tacopaj framför sändningarna från Holland.
Så glad att Per lärt mig hur man kopplar in ljud och bild till TV och ljudanläggningen :P


Kommentarer
Postat av: Chris

Självklart såg det läskigt ut och lika självklart tycker jag synd om Fille.

2010-01-23 @ 17:43:56
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Så lyxigt att kunna titta på TV:n istället för dataskärmen! Det måste jag också lära mig..

2010-01-24 @ 12:12:16
URL: http://casey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0