Göteborg here we come!

Idag var jag och hämtade ut biljetterna till Göteborg Horse Show som var en av mina julklappar till mamma. Bokade dem redan ett par dagar innan jul men har försökt att byta platser på lördagens final - utan större framgång. Verkar snarare som om man ska vara glad att man ens har biljett =)
Tyckte det var på sin plats att jag fixade något åt mamma och mig då det var längesedan vi var iväg på någon show eller större tillställning tillsammans. Fasligt dumt med tanke på hur roligt vi alltid har det när vi väl kommer iväg. =) Så den här resan ser vi VERKLIGEN fram emot. Nu måste jag bara spara lite slantar så jag kan shoppa oxå. Brukar inte vara nåt värre shoppingfreak på mässor, men har ett par grejjer som jag är på jakt efter. =)
Hittar jag det inte där så är det Pers syster i tyskland som får fixa det åt mig - himla bra!

Knatar fortfarande omkring i nya ridbyxorna oxå. Suveräna att ha på sig om man tänkt dra ner på maten haha, fick inte i mig allt för mycket av middagen...puuuuh

Nu blir det ut till stallet på nytt, ska bada av Filles rumpa innan läggdags eftersom han envisas med att dimpa ner den på nån välplacerad skithög varje kväll. =) Så kan man ju inte gå runt sen! =)


Kommentarer
Postat av: chioli

Kul, jag köpte mina biljetter i september. Tänk va konstigt man rider så fasligt bra från läktarn oxå.

2010-01-04 @ 21:06:11
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Du kan vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg. Kika in och läs mer :)

2010-01-05 @ 17:45:09
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Patricia

Chioli<< från läktarn är man alltid världsmästare. Sen kan man ju smått undra varför man inte kommit längre när man sätter sig upp på sina egna igen.... måste vara materialet det är fel på, eller?! hihi Har du nån smarrig shoppinglista att sprätta pengar på oxå? =)

2010-01-06 @ 13:10:51
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

ÅH vill också till GHS! har du vart där förut? :)

2010-01-07 @ 20:04:14
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

ÅH vill också till GHS! har du vart där förut? :)

2010-01-07 @ 20:04:33
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0