Nyårsbilderna

Lovade tidigare ett par nyårsbilder :P So here they come!
- tror btw att jag nallar ett par av Catta sen oxå så snart hon får upp sina på bilddagboken ;)



Kvällens mat inhandlad - potatis, basilika och kex? Neeee, det bjöds på trerätters. *Välkomstdrink alà P2 (blev väldigt poppis) *Skagentoast med marinerade och grillade kräftstjärtar, vilka gav en smak av lime och honung. * Lax på saltbädd med pressad potatis och bea. *Basilika- och limemarinerade jordgubbar med råkräm = sjuuuuukt gott!
Efter tolvslaget bjöds det på Korv med bröd ute vid den brasa vi tänt vid uteplatsen som skapats av snön...min skottdesignade ute på gräsmattan alltså =)
Och efter det fanns kaffe och tårta inne för dem som ville det =)


De chef låg i fas med tiden mest hela dagen och kunde förbereda middagen i tid!


Hästen som alla våra gäster ser först av allt när de kliver innanför dörren. - just love it!


Matdags - äntligen. Alla nöjda och glada. Tiden bara rusade fram. Mycket snack och skratt blev det!


"Ska´ru smaka på snaken eller?"  - Wembo


"Meeeen varför vinner jag inte pingisen för?!" - Johannes
Eller var tjejernas snack i soffan så förbryllande?!


Susanne och jag tog en sväng om i Raving Rabbids - se sicken inlevelse!


... utan att ana hur bra Sandviken och Helsingborg hade det i soffan. Dessutom smygfotgrafering i led! 
Och jag är tydligen "ändstationen" :P 



Kommentarer
Postat av: Catta

Vad skev min vänstra hand ser ut på det sista kortet, haha!

Har lagt upp några bilder på bdb nu, men inte alla. Vi får byta på msn så du får alla, och jag vill gärna ha ett par av era också ;)

2010-01-03 @ 21:30:53
Postat av: Patricia

Självklart! =) Du får dem i större upplösning av mig på msn senare..ikväll redan kanske =)

Tusen tack för en underbar kväll!

2010-01-04 @ 15:05:35
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Matilda

GUD vad mysigt!

2010-01-05 @ 19:28:38
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0