Orolig i onödan

Sovit ensam i huset för andra gången nu =) Men efter att ha varit hos mamma hela gårdags em/kvällen och blivit matad med diverse godsaker så sov man riktigt gott ;)
Varit lite fundersam över Fille, han har inte attackerat maten som han brukar och inte druckit lika mycket som han brukar. Filles andra namn är nämligen "Sjöhäst", om det inte är så att han tränar snorkling i vattenhinken. Ingen feber eller annat knas, så tänkte om han kanske lyckats göra sig illa i munnen när han pallat grenar från grannens tall, men kan inte se några sår när jag kollar. Eller så var han bara deppig över att inte vara mitt i centrum just nu. Så idag hade jag låååååång pysselstund med honom vilket han uppskattade, sen klädde vi på oss för att gå ner och jogga lite smått i ridhuset. Ingen hosta eller konstigheter. Allt gick iaf enligt planerna för jag fick möjlighet att kolla av att allt fungerade som det skulle. Prutt - check, bajs - check, kissa - CHECK och aptit för maten efter ett skönt joggingpass - ceck! Jag tror han är "frisk" igen =) Oroade mig nog bara i onödan...... som vanligt... men han är ju mitt stora hjärta!

 


Fille redo att bemästra nya äventyr iförd finaste ullen från Englad.


Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Jag har frågestund i min blogg just nu..

Gå gärna in och ställ din fråga, jag svarar på allt :)

Klicka bara på denna länken, så kommer du till inlägget: http://bornlate.blogg.se/2010/january/fragestund-1.html

2010-01-13 @ 17:40:17
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0