Vårat hem - en spelplats

I lördags hade Per bjudit hem grabbarna grus från Gävle för att ha en tv-spelskväll/ racekväll. Eller snarare dygn! De kom 14.30 och åkte 01.30. Själv var jag på tävlingsmöte från 14-16 och sedan blev tillflyktsplatsen Cattas lägenhet för en massa tjejsnack om allt mellan himmel och jord innan vi begav oss ut för att dansa. Jag höll mig till Red Bull hela kvällen eftersom jag körde.
Unde de timmar jag var hemma så får jag säga att grabbarna hade det himla bra här ;) Och himla god mat fick vi dessutom. Jag hann aldrig vara med att köra, men tydligen ska det bli rematch framöver så då jäklar! ;)


Så snart du klev in i köket syntes det vad som var kvällens tema. Per hade dekorerat matbordet och hängt racehandskarna på stolen - käckt!


Och på Tv:n i köket gick Grand Tourismo 5 och demade under kvällen. Och innan hemgång så hade alla provkört det.


Uppdelade i två lag var dom. Hejjaklacken studsade i soffan när rekordtider sattes.

Frammåt småtimmarna sattes inte längre några personliga rekord direkt utan vägarna blev allt kurvigare och kurvigare enligt grabbarnas mening. ;)


Teamleader Ia! - Yes box, det är vi tjejer som matchar lagen till framgång... eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Perra

Och dom här bilderna hittade du i min kamera ;)

Jag skall sätta dig på första parket så kan du lägga en stooor rapport från rematchen.



Puss på bästa bloggare!

2010-01-11 @ 22:20:21
Postat av: Perra

host

Ändrar min första rad, stryck den ;)

2010-01-11 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0