Ville bara säga godnatt...

Hann inte bli så mycket bloggande idag, det har varit full rulle hela dagen. Får göra en desto större uppföljning i morgon :) Dessutom har jag massor av härliga bloggare som skriver till mig som jag måste svara. Det är verkligen superroligt att bloggen ständigt växer!

Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp choklad och kolla på tredje delen av Ponnyakuten på SVT Play.
Fille och jag säger godnatt så länge, Spaniz står fortfarande och kikar i sitt favvofönster ;)

Kramizaar


Kommentarer
Postat av: Ankie

Åmen så söt man kan vara! Förstår att det är svårt att inte hålla på å springa ut å pussa på dem hela tiden (stackarna skulle inte få någon nattsömn ju)!



Just det jag, ponnyakuten, det måste jag se. Är det bra? Alla hästprogram är ju roliga att se men det msåte vara rätt nivå för att man ska följa det. Men trailen inför verkade lovande!



kramkram

2010-01-26 @ 06:42:46
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Ankie

Hallå inte hunnit uppdatera än?! Jag har ju hunnit vara i skolan å träna å äta lunch å ingen update!!!!



oh my god ;)

2010-01-26 @ 14:24:33
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0