Äntligen

ÄNTLIGEN börjar den här dryga förkylningen ge upp. Den har verkligen gått i etapper och slagit ut bit för bit i kroppen, urk. Senast halsen.... obehagligt att ha svårt att svälja. Man försöker låta bli bara för att det gör så sjukt jäkla ont. Jag som alltid säger "äsh det går över" när folk menar att man borde uppsöka läkare, till och med jag hade starka funderingar en morgon att ringa för en tid. Men titta.... det gick ju över ;)
Ja och idag känner jag mig så pass pigg att jag till och med tror att jag ska dra ut en sväng på hästryggen. Men bara en skrittrunda, jag har inte råd att bli sämre nu.....

Hoppas ni alla har det bra där ute! Jag ska iaf surfa en massa bloggar senare idag nu när motivation och orken är tillbaka =) Jippie!

Kommentarer
Postat av: Catta

Nu är jag hemma igen! Ingen mobilbloggning dock, sånna moderniteter funkar inte med min stenålderstelefon ;) Men dvd och cosmopolitans låter som en bra idé framöver..

Skönt att du känner dig piggare, massa krya-på-dig-kramar! :)

2010-06-14 @ 18:36:52
URL: http://catarinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0