Happy hair

Igår kom Per hem med en såndär rolig påse efter att ha varit förbi min kära frissa i sthlm. Hon tyckte vackert jag fick skärpa mig med mina val av hårprodukter, hihi, Och för att vara säker på att jag var rätt utrustad en lång tid framöver fick vi köpa "big pac" =) Schampoo, balsam och styling pasta. Alla produkter luktar sådär oemotståndligt gott, till och med när håret väl är torrt. Att håret dessutom mår oerhört bra av dem får man på köpet ;) Helt klart nya favvoprodukter för håret!


Shine Blonde Schampoo
Force Vector Intensivkur (balsam)
Homme Sculpte (fix för Per....men jag lånar ;))


Kommentarer
Postat av: Catarina M

Sv: Inte kan man åka hem för lite regn, man är väl viking.. eller nåt, haha! ;)

2010-06-19 @ 14:01:09
URL: http://catarinam.blogg.se/
Postat av: Boråsryttaren

Hoppas du har haft en bra vecka :D

Kramar :)

Glöm inte att kika in i min blogg :D

2010-06-20 @ 22:06:53
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0