Kontoret - en mysig plats i trädgården



Här är min kontorsplats för dagen. Hade jag bestämt redan igår kväll och bara för det så skiner solen med sin frånvaro idag. Egentligen lika bra för annars skulle jag väl antagligen hellre lägga mig och förbättra brännan ;)
Har en del fakturor att regga under dagen åt Sontec och nästa vecka börjar jag med deras bokföring. Det ska bli superskojj!
Ikväll kommer Catta ut också, frågade henne igår om hon inte ville komma för att ta en runda med hästarna och mig, hihi. Kan knappt bärga mig...


Kommentarer
Postat av: Catta

Det var superkul tjejen, tusen tack igen! Å inte har jag så ont i rumpan idag som jag trodde heller, haha! :D Kramar...

2010-07-01 @ 12:44:38
URL: http://catarinam.blogg.se/
Postat av: chioli

Hej! Börjar det inte bli väldigt dax med en ny Spaniz film? Behöver lite motivationshöjning i värmen!

2010-07-03 @ 23:43:09
Postat av: Bambi

Ser ut som ett mycket trevligt kontor. :) Men jag väntar fortfarande på uppdateringen från träningen... ;)

2010-07-04 @ 22:39:35
URL: http://bambisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0