Var blev jag av.... ;)

Har mest varit full rulle sedan tordagen och tiden framför datorn har blivit lika med minimal. Försökte mig på en och annan mobilblogg igen men vet inte vad det har blivit med min mobil för den vägrar. Kanske är arg på vårdslösa mig som råkar tappa den i backen ibland =(

Pappa har varit hemma och nu är hästarna nya hage snaaaaart klar. Bara övertråden egentligen som ska sättas nu. Allt svettigt slitgöra som ger en ryggont är alltså över *segergest*.
Fredagen jobbade vi alltså med hagen, en av våra snälla grannar kom över och bjöd in oss på fika. Nybakad rabarberpaj med vaniljsås - gooooooott!
På kvällen firade vi min födelsedag tillsammans med mamma och pappa, käkade grillat och öppnade paket här hemma. Ska visa er vad jag fick i ett annat inlägg.
Lördagen påminnde ganska mycket om fredagen, hage, städa huset, förbereda efterrätt, göra sig i ordning och sen kommer vännerna på besök för att fira min födelsedag. Grillat, ja vi äter ogärna nåt annat under sommaren, paket och party långt in på natten.
Söndag var man smått sliten, men fixade lite med hagen, köpte morsdagpresent och fick fika hemma hos mamma. Vi bjöd på middag på kvällen - grillat såklart.
Hästarna fick vila hela helgen då de gjort så bra ifrån sig senaste tiden, vi hade fullt upp med hagen och dessutom var det hopptävlingar nere på klubben.

Måndag och det var faktiskt nu, den 31 maj som var min egentliga födelsedag ;) hihihihi. Och nej jag fyllde inte jämt. Tränade hästarna på fm och sedan var vi till Ryttarstugan för att beställa nya stövlar och gotta oss bland alla fina saker dom har där. Därefter var vi och kikade på utemöbler till altanen som Per byggt - så fin. Tyvärr fanns den uppsättningen vi ville ha inte hemma såklart.

Tack alla som gartulerade mig på min födelsedag och till alla er som var med och firade under helgen.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0