Glassstund!!!

Efter att ha skrivit mest hela dagen och senare på em gjort mig i ordning för att åka in och lämna av GR´s deklaration hos skatteverket tyckte jag faktiskt att jag var värd en glass. Och vem kan vara bättre sällskap än Catta ;) En spontan glass på stan blev det alltså  i solskenet!



Härliga färger i Cattas bägare, jag var visst inte alls lika färgglad :)
Viol, Bubbelgum och polkagris. Jag smakade på bubbelgum och det var inte alls så pjåkigt. Smaka... ja, som sagt som bubbelgum men den typen som man iaf förut kunde hitta i ett tugummi på en glasspinne. Eller de här kulorna man får för 5 kr ur de runda automaterna. Ni vet dem där som man knappt kan stänga truten efter man stoppan in.

 


Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

GOTT :D kan ta den glassen utan polkagris ;D

2010-05-17 @ 19:17:49
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Catta

Supermumsigt och supertrevligt! :D

2010-05-17 @ 22:27:17
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Du har banne mig en SJUKT trevlig blogg! Suttit här läääänge och väl nu och kan bara konstatera att den här bloggen ska jag börja följa :o) (så vackert rimm hahahhaha). Spaniz ser ut att vara en oerhört vacker häst - vilka gångarter :-o Där ligger en annan i lä... Ps. Sänd gärna ett mail till mig så sänder jag lösenordet till min blogg! Lycka till med tävlandet :o)

2010-05-18 @ 00:45:00
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0