Hosta

Det har varit en jobbig natt. Jag fick knappt sova något för min hosta *suck* Inte förräns jag legat och hackat värre än en gammal motor och domnat bort i både gom och hals så gick det att somna.  Har druckit lite honungsthe till frukosten nu och gjort klart faktarutan till Minin. Allt är nu skickat för min del och jag är redo att planera för nästa nummer :P

Ska ut i stallet och rida busarna nu, men vi får försöka ta det lite lugnt. Jag måste bli frisk nångång... har gått med den här förkylningen i en vecka nu. Blir ju inte bättre av att jag envist ska göra en massa tungarbete som att sätta stolp och träna/tävla. hihihi

Nej nu stallet och sen ska jag svara på era kommentarer! =)

Förresten funkar hostmedicin verkligen, jag har själv inga bra erfarenheter. Så nu får ni rekomendera nåt!!!
Jag har hört att honung är den bästa hostmedicinen.

Foto: CC Studio/SPL/IBL

 


Kommentarer
Postat av: Catta

Noskapin är det bästa mot rethosta, funkar alltid på mig men det berättade jag ju igår :) Kram på dig!

2010-05-18 @ 12:16:46
Postat av: Ankie

Jag provade något nytt receptfritt från apoteket i vintras theracough. Min hosta gick över på två dagar då. Annars är väl noskapin å bisolvon det vanligaste...



hoppas du blir bra snart!

kramar

2010-05-19 @ 09:31:19
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0