Underbara måndag

Hur ofta tänker man egentligen så?! =)
Solen skinner och värmen bränner! sååååå härligt i morse när man kunde dra på sig lättare kläder och lulla över till stallet. Tidigare har det ju banne mig tagit 10 min att bara klä på sig och sen har man sprungit de 8 metrarna över till stallbyggnaden =) Just nu sitter jag med dubbeldörrarna till hallen på vid gavel, med en kaffe i ena handan (nästan) - underbart!
Gjorde klart Ninja reportaget igår och nästan hela rampljustexten, redigerade och mailade bilder till Maggans kommande hemsida och dessutom var vi ute och satte ännu mera stolp till nya hagen, snart är den klar!
I morse fixade jag deklarationen till GR och nu ska jag färdigställa rampisen om Oskars urmysiga Aston Mini. =)


Läs om Ninja-Golfen i kommande nummer av Gatbilar.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0