Fille genom tiderna


Sorry, skrev igår och skulle lägga upp detta men var något fel på blogg.se så varken bilder eller inlägg kom upp. Nu verkar allt vara igång och rulla igen så här kommer inlägget :P

Jag var ner till mamma här om dagen och kikade i lite gamla fotoalbum jag har kvar där. Bland mängden av bilder hittade jag bland annat de gamla fotona jag fått på Fille från hans första ägare. Hon, precis som vi, tycker att Fille är väldigt speciell och skulle det vara så att vi någon gång kommit på att sälja honom så var hon försteköpare. Men det skulle ju aldrig ske - det är mitt hjärta, min stjärna! Jisses, hyser så starka känslor till min vän så jag blir alldeles blöt i ögonen nu till o med........
Här kommer lite pix på honom iaf, ni känner nog igen uppsynen hihihi
Tyvärr blev dressyr KM:et inställt pga trubbel med att få en domare. Så det är framflyttat ända till 30 dec. Men det är ok, då hinner vi träna än mer på upptagen i glpökningarna. Responsen är mycket bra när man trycker på gasen men bromsen däremot är inte av sportversion på den här lilla räsern. Tur att jag aldrig han berätta för honom heller att det skulle knoppas på söndag :P hihihi


Som liten tuss - stjärna redan då!


Som 5-årig "busponny"


Som 25-årig "bushäst"


Visst känner man igen uppsynen =)

5-år


26-år


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad roligt att du tyckte om min blogg! :) jag har lite svårt att hålla den upp-to-date, men då o då får jag lite ryck så ge inte upp på den :D



Vad roligt o hitta din blogg också, jag har älskat Spaniz sen jag såg honom på buke första gången! :) Den hamnar i min blogg-mapp :D

2010-11-19 @ 16:51:27
URL: http://panaccea.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0