Jag undrar...

Jag undrar om norr och söder har bytt plats med varandra. Så vi som förr bodde norr över nu bor söderöver????
Vi har nämligen inte sett tillstymmelsen till snö här ännu medan folk neråt verkar ha fått starta snöskyfflarna, nästintill för en andra gång. hahaha, jag klagar inte, allra helst inte med tanke på hur mycket det blåser idag. Snön skulle ha varit all over the place. Precis som Blue påväg ner till Odal - eftersom han fortfarande inte fått på vintersulorna. Av någon anledning verkar jag varje år hoppas på att vintern inte ska komma.
Utan jag verkar hoppas på att man ska få utstå blöta och blåsiga höstdagar för att seda njuta i gegga och vårsol tills sommaren åter är här. Märkligt nog blir det aldrig så - snön kommer alltid.

Tur att de nere på Bilisten påminner mig varje gång man är dit och ser deras hemmagjorda skylt
 "Du har väll inte glömt att vinterrusta bilen"

V-Ä-L-L ???!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0