Pust....

Ligger äntligen i sängen och är totalt slut. Att jag inte redan somnar är ju nästan ett under =) Vi skulle ju fota en massa på det värderingsobjekt som vi valde till fastighetsvärderingen, dvs mitt. Och eftersom våra arbeten kommer ligga öppna för alla som läser kurser så vill jag ju visa mitt älskade hus från den bästa sidan. Även om vi nudå har en hel del kvar att göra. Så jag och fröken feber har städat och fotat i massor. Jag blev ju svettig av att bara kliva ur sängen i morse, men vad ska man göra. Arbetet ska in i morn och vi sköt på att göra klart det pga av massa jobb för både mig och J medan S laddade inför sin nästa tenta. Så nu har vi ju kört detta från i måndags =)
Efter att ha nattat hästarna och pussat massor på dem så var jag ner till mamma. Käkade vama mackor, tittade på bonde söker fru och snackade massor. Kanske mest om en speciell sak.... en sak som jag är lite upprymd över. Ni får se i morgon förhoppningsvis, för då kommer den/dem hem. ;)


Fille tyckte inte vädret var på topp idag, vem gjorde väl det. För Spaniz del verkar det iof inte spela nån roll, han axlar sin nya roll som gräsdammsugare på största allvar. Fille däremot stannade kvar under granen efter att han käkat sitt hö, om han kunde så skulle han hellst sluppit gå vägen från hagen till stallet oxå..... inge kul att bli blöt om pannan.



Vårat badrum med kristallkrona, glasklinker i svart och silver. Infälld högtalare i taket, vattentät dosa för att sköta radio,ipod osv. Värmeslingor - ett måste!!! =)
Tänk att det gamla ruckelbadrummet kunde bli såhär!!! =)

Före


Efter



Mysbelysning







Kommentarer
Postat av: hanna

snyggt det blev!

2010-11-07 @ 22:26:51
URL: http://haannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0