Det skulle sitta fint.....

Det skulle sitta himla fint med denna fleecetröja från HV Polo Crown collection. Bådde ursnygg, varm och passande till stallnamnet.
Vi har faktiskt inte sett till någon snö här än iaf, ganska roligt med tanke på att jag lyckats prata med både en sthlmare och en helsingborgare medan det börjat snöa hos dem - mohahahaha! Där fick de igen för alla knasiga frågor de ställer till mig som får det att låta som om vi bor vid nordpolen snarare än norrland.

I morn ska jag berätta lite om Ia träningen - först fortsätta dröma och leva mig in i känslan jag hade på hästryggen idag.
Och i morgon ska jag fixa klart filmen, den är halvklar nu. =)


Kommentarer
Postat av: Ankie

Det finns alldeles för mycket fina kläder att köpa till stallet. Och alldeles för lite till privatlivet! Eyyy jag är ju ledig nästa vecka, come and see u? Någon dag som passar? jag har skola måndag, uffeträning tiskväll å carro ons fm annars är det lugnt! kramar

2010-10-27 @ 10:02:59
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0