Ett riktigt skitjobb?

Full fräs på gården! containern kom på fredag morgon. Likaså vår underbara bonde med sin nu nya traktor. Alltid så hjälpsam var det nu dags för honom att lasta dynga. Per och jag slet som djur nere på plattan för att skotta in allt som var ute i kanterna. Det har kännts av i hela kroppen ända sedan fredagen kan jag säga, hahaha... Allra hellst eftersom fredagkvällen sedan spenderades i skolan och hela lördagen likaså. Tror kroppen hade varit gladare av att få röra sig faktiskt istället för att sitta nertryckt bakom skolbänk och lagbok :P
På lördagen var Micke ute med sin grävare och gjorde etapp två på nya grusgången. Skrapa av några lager jord. Onsdag beräknas mattan läggas och därpå sten samt grus, så det borde väl vara klart i slutet på veckan då! =)








Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; det kan ajg tänka mig :P jag kanske ska vara med på en clearound på torsdag ;D

2010-10-05 @ 09:55:57
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mysiga bilder =)

2010-10-11 @ 08:38:06
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0