Tävlingstaggad!

Nu längtar jag till nystart på tävligssäsongen igen! Känns som om Spaniz är back in shape och Fille min lilla stjärna visar sig från sin bästa sida.
Var på tävling igår och supportade alla vännerna som deltog och då blev man ju ännu mer trissad. Borde ha varit med själv men har inte ens en bil för tillfället att hänga framför trailern då Ådin inte mår topp och BMW´n står på service. Så kan det vara ibland kort och gott.
Men nästa helg blir det träning för Maggan, tenta på måndag och sedan träna för Ia på tis. Hoppas få mängder av verktyg under dessa dagar att ta hjälp av för att spänna bågen ännu mer. =)

Idag håller vi förresten tummarna för en av mina elever som ska iväg med sin söta ponny, på sin tredje start tillsammans.

Förresten, Per har fixat stationära datorn nu, så nu kan jag ladda över filmen från Elisabet Lundholm träningen som var i juli - äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0