SnaggarFille

Klippning av Fille stod på schemat ikväll. Fick hem maskinen här om dagen och det  var ungefär lika dåliga kvlitet som jag var rädd för, ja till och med sämre. Lät nåt så fruktansvärt illa att jag bad Per att komma ut och kika till oss efter 10min så inte Fille körde "River Dance" medan jag satt som ett frimärke på väggen.

Men underbara älskade hjärtat visade verkligen vilket förtroende han har för mig... rörde inte en fena medan jag for runt. Efter 16 år tillsammans läser vi varandra ganska bra kan man väl säga ;)

Fick rapport från en glad ponnymamma idag, ingen placering men bra ridning och bättre prestation än vid förra starten. Kul att ekipaget gör framsteg även på tävlingsbanan. Vi filar vidare!

Nu är det sängen som gäller minst sagt, i morgon väntar en späckad dag - igen!





Kommentarer
Postat av: Frida ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Tur att din häst var så snäll! :D



svar. Jaha okej! :D

Boken handlar om att jorden är övertagen av en annan ras istället för människor och tar över dem.

En själ, som blivit placerad i en av de mänskliga kropparna, försöker få information om mer mänskligt folk. Sedan går en kamp mellan överlevnad m.m... :) Skitbra :)



Ha det bra du med!

2010-10-18 @ 16:52:06
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0