Matcho matcho man...

Fått lite gjort idag iaf - jiihuu!
Ekonomijobb, fixat med hemsidan till HVK som nog snart är färdig för publicering. =)
Hästarna hade lyckorus i morse när de kom ut av någon anledning, vem blir glad för att att man får sova mindre! ;) Ni har väl inte missat att ställa tillbaka klockan?!
Iaf, Fille startar varje morgon med ett sprintpass genom hela hagen och stannar gärna kvar längst bort och rensar marken på grässtrån. Spaniz däremot är inte rädd för att skylta med att han är lite av en segpropp och går inte längre än vad han behöver för att få ett par grässtrån, vilket i nya hagen är precis innanför insläppet. Idag däremot agerade han spänd stålfräder och bouncade  runt som en känguru på steroider och slog med framhovar, det efter att han slängt sig och försökt göra sig ett med jorden. Vilket oxå påkallade Fille intresse, som accade värre än en racingbil på 402m fram till samma lerområde som Spaniz hittat och slänger sig platt på marken. Inte vet jag om jag sagt "mammas gosegrisar" för ofta men att dom av matcho skäl bara vill kalla sig grisar?
Bad blev det ikväll iaf.... medan jag kände att ett förkylning kryper sig på mig. *suck*
Haft ont i halsen hela dagen, snorat och nu börjar huvudet och nacken blir sådär ömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0