I went Partymode

Verkligen hyperseg idag!
När skolan äntligen var slut igår så var det bara att sätta fullfart för att inte bli allt för sen till inflyttningsfest/födelsedagsfest inne i stan. Tur att man har en tung högerfot!
Väl på plats väntade smörgåstårta, underbara människor... däremot ingen efterrätt som jag var utlovad några helger innan. Smått besviken över det eftersom värddamen och jag nu är lika stora gottegrisar, hihi.
Vi hade en supertrevlig kväll. Några tyckte att jag hade smalnat av.... det är ju glädjande förstås, men vågen står faktiskt på samma siffror som i våras. Förutom att chittchatta med bästa Catta så blev det en del snack med ett par till "bil-brudar" och visst blir man taggad att ta upp bilbyggandet. Men just nu får jag vackert vara nöjd med att vara den som varit med och taggat upp dem, haha. I`m the number one!
Tyvärr slutade festen lite smått abrupt, jag slutar nog aldrig förvånas över hur vuxna människor kan bli så jäkla IQ befriade efter att ha druckit. Några hittade på lite bus och det kan man ju tåla som värd även om man som utsatt såklart inte tycker att det är skitkul. Men som här, när någon har sönder ett glas inne på toaletten och inte säger till utan det är när nästa person kliver in i badrummet som det upptäcks för att stackarn håller på att skära upp fötterna. Varför tar man ens med ett glas in i badrummet?!?!?!? Alla som var där känner ju varandra mer eller mindre, och ingen bär omkring på märkliga små piller. 
Så Per, jag, Catta och Mattias bestämde oss för att traska över till Max istället, och ta lite efterrätt ;)

Nu hade jag inte favvomössan på mig men maken var i samma stil, fast kanske ännu tydligare.... det var ju ändå Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0