Snabbis

Livet rusar vidare, mina kurser på skolan känns så rätt, nya klasskamrater som jag kommer väldans bra överrens med även om det känns lite tomt när mina gamla brudar inte är med.
Hästarna känns fina, Fille hade lyckorus häromdagen när han fick göra slutor efter en tid med en del skänkelvikningar haha. När han väl sansat sig var han såååå mjuk och fin att rida.
Spaniz... hum... ja är det nån som har sett honom? Jag skrev på FB igår
"Någon som sett stor brun supersöt häst? lyssnar till namn som Gazpani, Spaniz, färdinand och mys. Red en som var snarlik honom idag men denna föredrog att piaffa mest hela tiden.... :P Jiiiihaaa!"
Jag skrittade ut på långa tyglar och hade fokus på att få honom att röra sig ordenligt genom kroppen och att inte störa nödvändigt med skänklarna. På hemvägen kortade jag upp tyglarna och..... han vara lixom bara där, på rätt plats och bar sig själv - och bjöd upp till dans. För att uttrycka det modernt - COOOLT!

Nu ligger jag i sängen i sthlm iaf, hög tid att sova! I morgon ska jag träffa revisorn och jobba med tidningen. Skickade in ett reportage innan avresa. Dessförinnan var man på skolan och lärde sig om taxeringsvärden. =) Gäller att hålla isär begrepp och språk nu.

Ha det gott alla, höres i morgon! =)

Kommentarer
Postat av: chioli

Jag tycker det känns som läge att få se lite av dansen på film, snäääälllla :-),( man måste vårda sin fanclub)

2010-09-10 @ 07:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0