Hurra för FEI TV

En vecka proppad med skola och uppgifter är till enda - äntligen.
Brassade raka vägen hem efter skolan idag och tog hand om fålarna två. Riktigt skönt ute nu... eller fryslorten jag hade såklart klätt på mig på tok för mycket så efter att ha jobbat loss Spaniz var jag rejält svettig :P Han var lite trutig och tjaffsig till en början och jag känner verkligen att det är dags för ett genomkörare i ridhuset. Tur att jag är helt "ledig" i morgon och kan ta mig tid.

Fick mina lördagsbiljetter till Göteborg Horse Show sålda under veckan. Känns fortfarande surt men men just nu får skolan gå före och jag har redan säkrat upp ett poäng till kommande tenta. Turligt nog så har jag ju årsmedlemskapet på FEI TV så mamma är bjuden på middag och live sändningarna från Gbg. Så det blir myskväll i soffan! Nästa år då jeklarns! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0