Vi tre och sex öron

Tjohooo! =) Hoppas att ni har det bra och att ni har haft lika underbart väder hos er som jag har haft här..... TÄNK om det bara kunna fortsätta så här nu med sol och plusgrader och att vädergudarna kunde tänka sig att förlänga sommaren så den går från april till oktober typ ;)

Förra torsdagen var lokaltidningens ridsportsreporter här för att skriva om min C-tränarexamen och ta lite bilder på mig med hästarna. Dock så bestämde sig grabbarna för att visa upp sina monstersidor så snart kameran kom upp. De skulle gå iväg åt alla möjliga håll, stirra, kraffsa och dreggla ner mig. Därtill ville de ogärna visa att deras öron kan vinklas rakt fram utan Fille lyssnade mer på fåglarna som kvittrade i busken bakom och Spaniz.... ja det vette sjutton vad han lyssnade på för öronen stod mest bara rakt ut som åsneöron. Därmed strök vi ett fett streck över den shooten. Per och jag var därför ute i morse, innan han drog till sthlm = stress, för att ta nya pics. Vi hade ff problem med öronen men grabbarna stod still iaf *hallelulja* Här kommer en bild på oss, dock inte den som jag skickade till tidningen, utan den får ni se i morn =)


Kommentarer
Postat av: Perra

Wii, båda öronen framåt =))

Fille måste varit snabb när bilderna blixtrade av ;)



2011-01-18 @ 21:35:40
Postat av: Ankie

Fin bild men det ser inte ut som du (missförstå mig rätt nu va) hade inte alls känt igen dig....

Det måste vara ett bevis på att vi inte träffats på länge!!! Måste skärpa till oss med det!



kramar

2011-01-19 @ 07:57:27
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Ankie

Nu har jag läst artikeln oxå, jättefint kort och där kände jag allt igen dig ;). Satt å läste igenom gd´s alla artiklar om ridsport, tänk om unt skulle kunna inse att de är en lokalblaska och skriva om sånt!



kramar

2011-01-19 @ 20:08:08
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0