Blankt igen

img_8460 (MMS)

Har tyckt att jag har putsat rätt flitigt på mina bett men ändå har Fille lyckats få någon beläggning på dem. Av någon anledning så har jag inte trott allt för mycket på dessa polermedel som finns, trots att jag är frenetisk med Autosol på bilens högblanka utblås. Men av just den anledning tänkte jag att jag borde ge HS Diamond Paste en chans. Oups.... varför kom jag inte på det tidigare. Jag är supernöjd, visst fick jag gnida en stund även här, men sånt som jag aldrig trodde att jag skulle få bort, försvann sakta men säkert =) Så det får bli helgens HISS från mig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut värt varenda krona! Finns även en burk med någon slags "ull" som är doppad i något kletigt som också är jätte bra.. haha, bra förklaring..

2011-11-10 @ 19:29:27
Postat av: Cornelia

Absolut värt varenda krona! Finns även en burk med någon slags "ull" som är doppad i något kletigt som också är jätte bra.. haha, bra förklaring..

2011-11-10 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0