Yankees

Ville bara tipsa er om Yankee Candles. Doftljus för alla näsor skulle man nog kunna säga. Allt från dofter som påminner om havsbrisen i grekland och långa sandstränder, till välblommande trädgårdar, avstressande aromer och förstås.... dofterna som påminner oss om julens intågande.

Jag vet inte hur länge jag stod och sniffade i alla burkar innnan jag äntligen kunde bestämma mig för EN! Men blir nog till att införskaffa fler allt eftersom :) Köpte en med doften Christmas Cupcake åt pappa och hade svårt att låta bli att skicka Per för att inföskaffa densamma åt oss......  
Man hittar nog dessa ljus som bäst i inredningsbutikerna men googla återförsäljare om ni vill gå "spot on". 

Jag ska dra in ett stort andetag av min "cupcake" nu och dra vidare ut till stallet =) 

Kika in på Yankee Candle Sweden om du är nyfiken på sortimentet. De prisvärda glasburkarna finns i olika storlekar och ljusen finns även i mindre plastbägare för den som kanske vill prova på massor av dofter direkt =)


 

Kommentarer
Postat av: Catta

Älskar yankee candle, jag brukar alltid fastna vid hyllan med dem när jag är på Plantagen :)

2011-11-14 @ 15:04:21
URL: http://catarinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0