Godkänd - check

img_0598 (MMS)

Fille, ingenjören, fick i lördags ta en provtur i nya trailern. Han är ju den som ställer högst krav med sin bredåkning, annars utbryter ren panik! Så jag har justerat bommar, flyttat mellanvägg och mekat lite. Eftersom jag inte vill upptäcka den dagen jag är på väg till träning eller tävling att inställningarna inte alls räckte för att Fille skulle känna sig trygg och kunna balansera sig så gjorde vi i lördags en testtur med bra utgång =) Den här är ju redan 20 cm bredare än den förra i sitt grundutförande varpå också var orsakerna till att jag kände mig smått osäker på hur mycket mer plats som behövdes. På bild en smått adrenalinstinn Fille som laddade på alla cylindrar för vad som komma skulle. Tror han vart smått chockad när han klev på hemmaplan igen bara. Verkar däremot som han lever på ångorna av sin resa för han är hyperladdad varje dag.... nästan så man kunde tro att jag har fodrat upp på fel häst.... hum....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0