Som en urvriden disktrasa

Förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera idag, svarat på kommentarer och fortfarande inte lagt upp någon film ;) Vet att det finns önskemål på det. Men dålig kamera i kombination med frånvarande kameraman och att det käns som om Spaniz och jag först nu börjar komma i fas igen har gjort att filmerna uteblivit. Får se om vi kan få till nåt nästa vecka/helg kanske =)
Spaniz har fått jobba ordentligt hårt två senaste dagarna, mycket gympa men oxå en del stärkande övningar. Ska fodra upp lite nu får se vad responsen på det blir, känns som om det kan behövas lite mer energi iaf.
Fille sköter sig och har nu åter bytt nosgrimma på honom, tänk så mycket en liten "slemrem" kan göra. Gick direkt från att dra och gapa till att trevligt suga och ge ett bra stöd. Så mycket ärligare i arbetet.
Satt upp på E:s ponny idag också under träningen med henne. Nu fick hon en tydlig bild och guidning av hur hon ska hantera hans smått arroganta och lata sida, men kan erkänna att jag kände mig som en urvriden disktrasa när jag klev av, sjutton vad jag fick jobba för att få herrn att förstå hur vi hade tänkt oss att det hela skulle gå till =) Men superfin blev han och E fick sitta upp för att känna efter, såg rätt glad ut ;) Nu får hon jogga och känna lite på momenten i lb och la i morn själv hemma, sen dags för ekipagets sista tävling för i år och jag åker dit som pepp och coach. Sen laddar vi om för 2012.

Lite bloggsurf och kommentarssvar blir det i morn =) och sen..... sen äntligen åker vi för att hämta hem nya trailern =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0