Volkswagen Riders Tour!

Hemkommen ifån en härlig kväll på Bilmetro i samband med Volkswagen Riders Tour. Har lyssnat på föreläsare ifrån Agria djurförsäkringar, Krafft, tittat på grejer i Ryttarstugans monter och fått 15% rabattkupong ( den ska nog komma väl till pass ;) ). Har käkat grillad korv, minglat, lyssnat på mer föreläsare i montern hos Ridsportförbundet, Hästkliniken och Tua. Kikat på modevisning arrangerand av tidigare nämnda återförsäljare Ryttarstugan. Sååååå  glad att de tagit in och börjat sälja HV Polo.... hade ju önskemål om det redan förra vintern hihihi.

Föreläsarna var en salig kompott av mer eller mindre vana snackisar. Jag tycker överlag att det är roligt att lyssna på såväl ny som gammal info. Vissa grejer kan man behöva påminnas om ..... men ogillar starkt när nån som vill sälja något talar till en som om man aldrig har sett en häst. Alla som var där hade ju mer eller mindre hästvana. Och inte vet jag om det var just det den här kvinnan var rädd för eftersom hon började ställa frågor som "vet ni hur länge hästen har funnit, alltså från allra första böjarn", "vet ni när vi började använda oss utav den".... frågor som var tooootalt inrellevanta i sammanghanget!!!! Och kanske hade man responderat annorlunda om hennes eget kroppspråk inte varit så offensivt. 

Bäst för min del var ändå att mammsen deltog i en frågetävling i ridsportförbundets monter och var en av 5 som vann det superfina schabraket med VW-logga! =) HAppy happy meeeeeee!!!!

Tyvärr tog jag inte kameran med mig utan hoppades att mobilkameran skulle palla ett någorlunda hyffsat foto från "catwalken", men misstog mig alldeles. Såååå hoppas på att få låna någon av ryttarstugan sedan när de fått upp deras på hemsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0