Ingen tävling i helgen

Näe, det kändes helt enkelt inte rätt att knöla in en Msv A på söndag så jag har avanmält mig. För min del känns det som om vi har många bitar som hänger lite sådär i luften just nu. Vi har nyss tagit ett kliv upp i trappan och glad är jag för att jag redan känner att vi är på väg att ta ännu ett kliv i utvecklingen. När vi väl tagit oss över kanten till en ny level så vill jag att det ska få stabilisera sig lite där. Jag suger lite på karamellen från förra helgen och har det i ryggen inför tävlingarna nästa helg istället. Då ska jag försöka få ännu lite mer bounce i kroppen och justera skolorna lite. Vi hinner med en comeback i msv a:n senare i sommar. No stress!
Märkte på Spaniz under tisdagens träning att han började lacka på att jag aldrig är nöjd. Vi har trimmat på tränset denna veckan, gympat och laddat med energi. För mig är det viktigt att han tycker det är roligt att jobba tillsammans. Rätt viktig bit dessutom för tycker han inte det så blir det lite Mulle varning. Nästan så han vill sätta sig och sura i väntan på att nåt roligare ska komma. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0