On the road

Efter en långväga resa med bilen under dagen, landade jag så hemma sent på eftermiddagen för att ta hand om mina lortgrisar i hagen. Sen har det tagits hand om mammsens hundar, knappats text, försökt fixa film från helgen till bloggen och strukturera ett och annat inför motormässan som vi i GR är med och håller i utställningen till. Därtill har jag blivit vettskrämd av en mus på vinden, som måste ha hittat nåt att dra runt på eller varit för fet för att springa igenom någonting och istället kasat runt med externt föremål. Blivit vettskrämd av att en katt (katten Ludde som blev vår Tigers lekkamrat, undrar om han saknar henne lika mycket som vi) satt på trädäck och kika in, kanske hade han skrämt kisen som ilade iväg upp på vinden innan. Sen kom naturligtvis en våg av känslor över mig. kl 01 på natten  och dödstrött bryter allt naturligtvis ut i gråt. Alla våra bortgångna är så fruktsanvärt saknade.

Jag jobbar vidare med filmen i morn förhoppningsvis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0