Minnena med dig lever vidare.

I onsdags väcktes jag på värsta vis. Beskedet om att en vän hade omkommit i en olycka under natten satte både mig och sambon ur kurs. Per kom hem tidigare än planerat för att kunna vara  med på en minnesstund under kvällen. Träffade den bortgångnes pappa, övriga vänner och bekanta. Ingen av oss kunde förstå att det var på riktigt. Allt kändes verkligen som en utdragen mardröm. Det var en person som var positiv och otroligt omtyckt av många. Han var min lyxshake-bästis och den som alltid var på om man ville ta en sväng på stan. Att titta på vår senaste sms konversation och veta att jag aldrig någonsin kommer få någon glad eller roande fortsättning där känns som om någon sparkar en i magen.

Jag bara undrar vad det ska bli av det här året med en sån berg och dalbana till utgång.....

Det är ett stort tomrum du har lämnat efter dig, men minnena med dig lever vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0