Div 1 omg 1 - en härlig start på "hösten"

 
 
 
 
Det gick vägen! Närmaste veckan har varit en berg och dalbana. Ena dagen var det en häst och en ryttare på banan med helt olika viljor. Nästa dag kändes vi som ett ekipage igen där saker klickade. Knappt hade  man pustat ut innan allt var kaos till nästa pass. Faktumet att jag skulle behöva köpa skämskuddar till mina lagkamrater kändes rätt klar. Men väl på plats i glada Hudik så infann sig en harmoni trots att åskan hängde över tävlingsplatsen när vi anlände och regnet .....och haglet piskade ner under en minut så sprack det sedan upp och dagen bjöd på strålande sol. Spaniz kändes superfin på framridningen men väl inne på banan så tappar vi som alltid lite energi.
Man rider in i första halten och känner drivet och när man sedan är på väg ur den så har det där drivet lixom hunnit pyst ut och de bekanta tankarna "nej men va faaaan- igen" poppar upp.  Sen är det bara att börja reparera =) Men vi satte ett superfint glp prog. Travdelen hade väl mer att önska av en kräsen ryttare, vet att vi kan bättre. Fick honom inte riktigt så runt innerskänkel som jag ville i öppnorna vilket även kostade nån onödig poäng.Ryttartabbe vid enkla bytet då jag red för att göra byte i språnget över meddellinjen så övergången till så hela enklabytet momentet blev ju lite sent när jag bröt av mitt på x. Snyggt med kostade oxå.
Det hela ledde iaf till en individuell 3:e placering i Msv B2 på 65,35 % och laget tog därmed oxå en seger i denna div 1 omg 1. Kändes superkul att kunna vara tillbaka ändå på så kort varsel och kunna vara med i striden.
 
 
Karin på Donovan, Malin på Renaldo, Eva på San Dino och jag på Gazpani
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

DUKTIGA NI! Ja blir så stolt över er! :-)

2012-08-06 @ 10:40:14
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0