Kronor och bling åt folket

Sitter och smålängtar efter vårens kollektioner, efter tiden när man kan klä sig lite fint på hästryggen och inte bara praktiskt uppbulkat varm. Därför blir det lite märkessurf nu och på EQuest hittade jag, förvisso inga ridkläder, en del fina prylar till grabbarna. Jag hade gärna lagt på mina grabbar ett marinblått täcke med krona - såklart! Även om jag gillar bling bling, men rädd för att det kan bli för mycket i en hel stripe på täcket. =) Vad tycker ni, något speciellt hos Equest som ni gillar? 



Kommentarer
Postat av: Tania Aalto

Snyggt, men på det nedre täcket hade jag designat annorlunda och antingen satt "blingpartiet" längs ner på täcket, eller som ett "rumpmönster" om du förstår hur jag menar.



Intresserad av att vara med i en bloggtävling?

http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast/

2012-01-24 @ 16:22:55
URL: http://stensholmen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0