Rover

Min kära sambo har helt snöat in på att när vi byter ut vår fin fina BMW 320 så är det mot en BMW X5. Jag stretar allt jag kan. BMW har jag i hjärtat eftersom jag är uppvuxen i dem men just X5.... den är för stoooor. Folk skrattar redan åt mig i min Audi A4 för att jag är så liten, och jag känner mig liten i den oxå. Vingen på bakluckan har jag inte bara för utseendets skull faktiskt utan även för att jag ska ha en aning om var bilen slutar vilket faktiskt inte syns från min view annars. 

Jag plockar iaf ständigt fram liknande modeller när snacket om X5 kommer igen, en X3 har jag nämligen inga problem med de är ju så mycket behändigare och sportigare. X1 hade vi som lånebil för ett tag sedan och den var helt ok faktiskt, men den precis som X3 får inte dra så himlans mycket. Det är nämligen det enda argumentet Per kan använda sig av när han försöker sälja in "femman" till mig.
Under WC-tävlingarna nu så har jag stirrat en del på Range Rover Evoquen man ställt i hörnet. WAOW, nu har de ju verkligen lyckats tycker jag. En tredörrars sportbil på steroider. En blandig mellan sport och kraft (syftar inte på hästmaten). Den kanske egentligen inte är så mycket mindre än x5 dock. Men det är så olika med bilar, ibland kan en stor bil kännas som en liten bil (Per kan hoppas) och när man sätter sig i en liten bil där man tror att man kommer känna sig som en packad sardin så känns den jätterymlig.
Det här är iaf helt klart nåt jag skulle kunna tänka mig stt kika närmare på och känna på! Den finns i tre olika grundutföranden och den sportigaste looken är ner säänkt vilket den inte är på bilderna nedan, men kolla in, visst vore den käck att sätta framför trailern!



http://www.landrover.com/se/sv/rr/range-rover-evoque/explore/range-rover-evoque/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0