Vi två

<3 Vår resade började allt lite ostadigt, blod svett och tårar, många bloopers blev det. Avramlingar, teleskophals och sken så snart vi skulle på uteritt. När vi äntligen började komma underfund med varandra tog vi oss till msv b i hoppning om än med otroligt ojämna resultat. Kotledsinflammation blev vårt tuffaste hinder, men hade lovat dig från dag ett att vi aldrig skulle skiljas åt, du är för speciell! Kanske var detta ändå det bästa som kunde hända oss? Dressyr blev vår gren. Tänk vad framgångar vi haft mitt <3 segrar och placeringar tom FEI på nationell nivå, flerfaldig DM vinnare och de med tre år på raken, Norrlandsmästare, NoM 2:a, mönstringar, topp 15 bland landets alla dressyrponnyekipage och vi avslutade den episoden med Prinsessan Madeleines Stipendium. Fortsatte vår resa på storhästnivå med den äran!!!! Så många roliga minnen, sköna barbacka dagar i plasket, maskerader, ridläger och högtider. Många milstolpar har vi passerat, grundskola, konfirmation, gymnasium, studenten....... Du finns där varje dag, i glädje och i sorg. Jag är så lycklig över att vi nu gått in på vårt 18:e år tillsammans, ångrar inte för en sekund det löftet jag gav dig, du ger mig så mycket kärlek tillbaka min älskade och kloka vän <3






Kommentarer
Postat av: Canga

Säger bara wow, vilket band du har med din häst, o härligt att ni fått tillbringa så många år tillsammans! Ljuvligt!

2012-06-06 @ 22:28:57
URL: http://cangas.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0