Vem är....

Kanske undrar ni varifrån den där Brian plötsligt kom ifrån ;)
Denna kille på 177 och 9 vårar efter Briar - Eighty Eight Keys xx ägs av Linda A. Varför jag tjatar om hans höjd är för att jag otaliga gånger sagt när jag suttit på Spaniz med sina 170, att nästa häst jag har måste vara mindre så jag får det lite lättare att få ihop kroppen. Nu sitter jag och hjälper Linda på denna grabb och tack vare hans energi och kroppsbyggnad så är storleken inte något större problem. Även om det är mycket häst att rida och det kanske allra helst i galoppen, vi filar mycket på balans och styrka, att han ska bli lite mer självbärig och släppa "stödbenet".
Ekipaget började träna för mig i januari och för nån vecka sedan blev jag tillfrågad att starta Brian på en lokal tävling i krokarna. Vilket svar jag gav kan ni nog lista ut. Linda har gjort ett jättejobb med Brian som har mycket vilja och tankar. Nu tar vi det några steg längre och jag är jätteglad att få jobba med både hästen och ryttaren.



Kommentarer
Postat av: Linda

Gulle dig <3 du är uppskattad!

2012-03-19 @ 21:40:05
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0