Myshelg

Guuud vilken underbar helg, jag känner mig till och med pigg idag. Äntligen börjar kanske min kropp komma ikapp efter en rätt slitig period. Vi har spelat tv-spel, läst, ätit gott, kollat på massa film, småstädat, ridit lite och varit en snabbis på stan och köpt den snygga tunna skjortan från ginatricot. Endast ett styrelsemöte har fått störa myset.

Har uppmärksammat via div sociala medier att boken "Femtio nyanser av honom" ska vara något alldeles speciellt. Tänkte att det här får jag bara inte missa och visste egentligen inte alls vad sjutton den handlade om. Gissade  mig till nåt mörkt iaf och kanske lite deckar-aktigt. Gjorde en bättre koll när jag väl var hemma igen med boken i handen och insåg hur fel ute jag varit. Inte till min besvikelse dock utan tvärt om. Spännande! Jag hade ju under förra veckan köpt den andra delen i triologin och insåg att jag skulle behöva börja från början för att inte missa nåt... väsentligt. Så i helgen var jag in på bokhandeln igen och köpte första delen varpå jag möter ett par där tjejen lite blygsamt förtjust berättar för sin pojkvän vad hon hört sina arbetskamrater berättat om den på fikarasten ;) Jag började fnittra för mig själv och tänkte att det här blir bara mer och mer intressant. Vad är det den här boken gör med tjejerna egentligen - I soon will find out!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Får låna den av dig sen! ;)

2012-11-19 @ 19:42:40
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se
Postat av: Cornelia

Alltså jag måste verkligen skaffa den där boken.. jag vet fler som läser den om jag säger då.. ;)

2012-11-23 @ 10:03:21
URL: http://ccdressagestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0