VM 2014

När man tentapluggar så blir ALLT annat att verka så mycket roligare. Man får till och med supersug efter att få städa huset och göra det skinande rent, dvs polera varenda kristall i kronan som hänger i taket osv.
 
Med datorn lättillgänglig använder jag den som lite belöningssystem i mina studier, och ja ibland blir det oxå ett distrationsmoment. Man surfar på både det ena och det andra.
Jag önskar ju att jag hade haft möjligheten att åka och titta på OS i London. Men när det inte riktigt gick att knåpa ihop med allt annat så har jag ögonen på det som komma skall istället. Nämligen VM i Normandie 2014. En plats jag kände att jag hade "no clue about" men efter att ha tittat på det korta youtube-klippet som man börjat marknadsföra eventet med så känner jag - jag bara måste dit!
Fy sjutton så vackert! Vacker miljö i kombination med världens bästa hästar.... oh my!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0