Totalvinnare div 1

Händer mycket roligt och jag är ledsen att jag inte hunnit dela med mig utav det för er. Men kan iaf lite snabbt rapportera att sista omgången av div 1 genomfördes förra helgen. Denna gången fick vårat lag kliva ner ett snäpp på prispallen. Det blev en andraplats MEN därmed en totalseger till oss! =) HURRA! Som inlånad känns det super att ha kunnat vara med och bidra till lagets framgångar så man slipper stå i ett hörn med dumstruten på ;)
 
Här får ni ett par bilder tagna av Linda på oss från tävlingen. Och nu är det hög tid för mig att gå ut i stallet och förbereda, idag är det träning för Maggan som står på tur. Även om jag hemskt gärna hade varit på tävling med mina vänner. Men för våran del kändes träning mer rätt just denna helg. Håller mina tummar för tjejerna i Edsbyn och Uppsala. Och håller även en tumme för Linda och Brian som rider div 2 hopp idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

svar: Åh, ja det får du verkligen jätte gärna göra! :)

2012-09-09 @ 21:37:51
URL: http://sarafryk.blogg.se
Postat av: Ankie

GRATTIS!!! Duktiga ni är!!!

2012-09-13 @ 13:49:42
URL: http://ankiesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0